Kalendarze

KALENDARZE – Kalendarze w programie CRM.net mają za zadanie przedstawić graficznie spotkania handlowców z klientami.

Kalendarz CRM wizyty spotkania klient

Kalendarze w programie crm.net mają za zadanie przedstawić graficznie wizyty handlowców i ułatwić pracę. Podzielone zostały wg kategorii (statusów) na:

  • planowane wizyty
  • w trakcie realizacji
  • wykonane
  • rozliczone
  • wszystkie wizyty razem

Handlowiec ze poziomu swojego modułu ma dostęp wyłącznie do zarejestrowanych własnych wizyt, natomiast koordynator może przeglądać kalendarze dla wszytkich zarejestrowanych handlowców, dynamicznie włączając lub wyłączając ich z widoku kalendarza.

Kalendarz - widok miesięczny

Kolory w kalendarzu odpowiadające poszczególnym handlowcom definiuje się z poziomu administratora przy zakładaniu listy użytkowników programu.

Dane w kalendarzu mogą być prezentowane w kilku układach dowolnie zmienianych przez użytkownika:

  • widok jednego dnia
  • widok tygodnia w układzie 5 dni roboczych lub pełen tydzień
  • widok miesiąca
  • widok danego roku

W trakcie pracy z kalendarzem można dowolnie zmieniać przedział czasowy. Wprowadzając zmiany dotyczące dat rozpoczęcia i zakończenia spotkania, statusu wizyty oraz zmieniając handlowca automatycznie zmieniane są dane w kalendarzach. Wprowadzając dane za dowolnie długi okres np. kilkudniowy automatycznie wprowadzamy taki zapis w kalendarzu przez dni zawarte w podanym przedziale.

Kalendarz - widok tygodniowy

 

Kalendarz - dodawanie nowego zdarzenia