Zakładka ogólne

Wizyta handlowca zakładka ogólne pozwala wprowadzić podstawowe informacje związane z planowaną wizytą.

  • STATUS – określa rejestr do jakiego zostanie wprowadzona wizyta, domyślnie rejestr wizyt planowanych
  • TYTUŁ – krótki opis spotkania
  • RODZAJ DZIAŁANIA – wybór ze skorowidza rodzaju wizyty zdefiniowane przez administratora programu CRM
  • CEL – wybór ze skorowidza rodzaju wizyty zdefiniowane przez administratora programu CRM
  • RODZAJ KLIENTA – wybór ze skorowidza rodzaju wizyty zdefiniowane przez administratora programu CRM, pozwala na wybór klienta
  • KONTRAHENT – skorowidz kontrahentów ograniczonych wg rodzaju
  • MIEJSCE – każdy kontrahent może mieć wiele miejsc spotkań, za pomocą skorowidza wybieramy planowane miejsce
  • KONTAKT – wybór ze skorowidza osoby kontaktowej kontrahenta
  • NUMER REFERENCYJNY – unikalny, nadawany automatycznie numer identyfikacyjny zapisu

spotkanie handlowiec informacje ogólne

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *