Kontrahenci

Praca handlowców w dziale handlowym polega na stałym utrzymywaniu dobrych kontaktów z kontrahentami. Grupą kontrahentów w programie CRM.net rozumieć należy klientów (odbiorców), potencjalnych klientów, partnerów handlowych, podwykonawców, sieci partnerskie lub inne dowolnie zdefiniowane grupy.

program crm handlowiec kontrahenci

Lista kontrahentów

program crm handlowiec lista kontrahentów

Szukaj kontrahentów

program crm handlowiec szukaj kontrahentów

 

Kartoteki klientów można podzielić wg dowolnej charakterystyki, administrator definiuje skorowidz podziału kontrahentów wg określonych kryteriów. Przykładowo możemy naszych klientów wg następujących parametrów:

  • POTENCJALNY KLIENT – lista firm z którymi mamy szanse nawiązać współpracę
  • ZATWIERDZONY NIEZWERYFIKOWANY – lista firm z którymi dział handlowy nawiązań kontakt, ale klient może kupować wyłącznie za gotówkę i przedpłatę, gdyż jego kondycja finansowa nie została zweryfikowana.
  • ZATWIERDZONY ZWERYFIKOWANY – lista firm, z którymi mamy zawarte umowy handlowe, określone warunki,
  • ZAUFANY KLIENT – lista najbardziej strategicznych klientów
  • PROBLEMY PŁATNICZE – rejestr klientów oznaczonych przez dział windykacji
  • NIEAKTYWNY – lista klientów z którymi zakończyliśmy współpracę.

 

program crm kontrahent

program crm kontrahent dane uzupełniajace

 

program crm kontrahent kontakty

 

Historia

Bezpośrednio z kartoteki klienta możemy wyświetlić okno z podglądem historii kontrahenta.

program crm kontrahent historia

 

 

 

 

Kartoteka klienta

Kartoteka klienta

Każdy klient posiada własną, indywidualną kartotekę w której zapisywane są wszystkie informacje i zdarzenia związane z kontrahentem i spotkaniami. Ponadto z poziomu kartoteki klienta można analizować i raportować dane historyczne, sprzedażowe itp. Wykorz...
Podgląd

Podgląd

Handlowiec może podglądać szczegóły kartoteki klienta za pomocą transakcji podglądu szczegółów, gdzie domyślna konfiguracja zawiera kilka zakładek. Dane podstawowe klienta Miejsca dostaw Odbiorcy Cechy Notatki Załączniki   ...
Historia

Historia

Każda zapisana wizyta skojarzona z klientem automatycznie tworzy historię zapisów. Zaznaczając wiersz w tabeli klientów możemy uruchomić historię wizyt i przeglądać KTO i KIEDY odwiedzał klienta oraz jakie były z nim ustalenia.    ...
Karta

Karta

Każdy klient ma prowadzoną kartotekę, a zestaw informacji może by prezentowany w dowolnym układzie graficznym oraz drukowany i eksportowanych do różnych plików w formatach PDF, XLS czy DOC.           Karta klienta...