Cechy klienta

Oprogramowanie SoftwareStudio dostarcza uniwersalnego mechanizmu zbierania informacji opartego o definiowane cechy dla dowolnego dokumentu czy kartoteki. Kartoteka klienta działa w oparciu o jeden z typów cech, które administrator może dowolnie zdefiniować. W związku z tym kartoteka cech może gromadzić dowolne dane jakie są wymagane u danego użytkownika programu CRM.

oprogramowanie kartoteka klienta cechy

 

powyższa lista cech klienta wynika z definicji w administratorze dla Cech

 

Grupa Cecha Opis cechy
TERMINY Termin dostawy Maks ilość dni od daty zamówienia
TERMINY Termin zapłaty Standardowa ilość dni od dostawy
FAKTUROWANIE Imię i nazwisko osoby, której należy przekazać fakturę
FAKTUROWANIE Telefon do osoby z ksiegowości w sprawie płatności
FAKTUROWANIE E-mail na jaki należy przesłać fakturę
FAKTUROWANIE Adres na jaki należy przesłać FV (tylko w przypadku, gdy klient wymaga wysłania FV pocztą)
CHARAKTYRYSTYKA Branża
CHARAKTYRYSTYKA Potencjał
CHARAKTYRYSTYKA Ocena [1-10]
Imię i nazwisko osoby odpowiedzialnej za przekazywanie godzin
Telefon osoby odpowiedzialnej za przekazywanie godzin
E-mail osoby odpowiedzialnej za przekazywanie godzin

 

cechy klienta menu

cechy klienta

 

 

 

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *