Baza wizyt

Baza wizyt jest zbiorem wszystkich wprowadzonych wizyt i służy do filtrowania ważnych dla użytkownika elementów. Dodatkowo nad tabelą znajdują się ikony funkcyjne, które umożliwiają wprowadzenie nowej wizyty, jej edycję, usunięcie i generowanie delegacji. Użytkownik może dokonywać zmian w bazie wizyt ( np. usunąć wizytę, zmienić dane w wybranej wizycie), ale tylko w bieżącym tygodniu pracy i tylko w ramach swoich wizyt. Aby odbiór informacji był dla użytkownika bardziej czytelny zostały użyte kolory: dzień urlopowy kolor czerwony; dzień biurowy – kolor niebieski powrót do domu – kolor zielony.

Nowa wizyta

Ewidencję w programie CRM.net można rozpocząć za pomocą modułu mobilnego lub w programie z pomocą transakcji dopisywania wizyty.

Wizyty planowane

Standardowo wprowadzanie nowej wizyty skutkuje umieszczeniem dokumentu w rejestrze oznaczonym jako wizyty PLANOWANE.

Wizyty w trakcie realizacji

Zatwierdzone do realizacji spotkania zapisywane są w rejestrze wizyt w trakcie realizacji. Zwyczajowo jest to lista spotkań na bieżący okres np. dzień, tydzień w zależności od przyjętej w danym zakładzie pracy okresów rozliczania handlowców i organizacji ich pracy.

Wizyty wykonane

Wizyty wykonane to rejestr w którym znajdują się wizyty, które odbył handlowiec, ale ich proces weryfikacji i rozliczenia nie został zamknięty. 

Wizyty rozliczone

Rejestr wizyt rozliczonych przeznaczony jest dla koordynatora, przełożonego handlowca, który zamyka proces wizyt i spotkań handlowca.

Wizyty anulowane

Aplikacja pozwala przekazywać dokumenty do rejestru dokumentów anulowanych. Pracownik może posiadać do nich wgląd, aby przeglądać jakie wizyty zostały usunięte oraz wprowadzić do nich komentarz wyjaśniający.

CRM z możliwością rozbudowy

Czy chcesz poznać crm z możliwością rozbudowy ? Dzięki zastosowaniu profesjonalnej bazy danych i platformy Microsoft, crm z możliwością rozbudowy idealnie nadaje się do wdrożenia w firmach wielooddziałowych. Po pierwsze crm z możliwością rozbudowy jest ważnym elementem w Twojej działalności. Jak CRM dla handlowca wpływa na szybkość realizacji przyjęć? CRM dla handlowca …
zarządzanie handlowcami

Zarządzanie handlowcami

10 powodów, aby wdrożyć zarządzanie handlowcami ! Pora więc opisać oprogramowanie CRM.net. Co znaczy aplikacja crm ? Aplikacje CRM pozwalają handlowcom rejestrować swoje wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany został specjalny formularz – aplikacja dla handlowców, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał. Ponieważ , …
System CRM dla handlowców

System CRM dla handlowców

Co oznacza system CRM dla handlowców ? Zastosowanie rozwiązań przeglądarkowych pozwala na zaproponowanie użytkownikom oprogramowania CRM.net z intuicyjnym w użyciu interfejsem. Aplikacja CRM.net posiada interfejs webowy, dlatego jest niezwykle intuicyjna. Podsumowując oprogramowanie dla handlowca można uruchamiać na urządzeniach od Apple. Nowo zatrudniony handlowiec szybko jest w stanie podjąć pracę poprzedniego przedstawiciela handlowego, …
CRM Handlowcy

Program zarządzania handlowcami

Co się tyczy program zarządzania handlowcami to my wiemy jak to dobrze zorganizować. Program CRM.net stanowi kompleksowe rozwiązanie informatyczne (oprogramowanie, urządzenia, usługi i serwis). Planowanie sprzedaży Program zarządzania handlowcami Na etapie planowania nowego roku budżetowego może przekazywać pracodawcom swoje sugestie, przekonywać do najlepszych rozwiązań, opisywać sytuację na rynku i istniejące na nim ograniczenia …