Dzięki systemowi wspomagającemu zarządzanie relacjami z klientami crm w rękach firmy pozostaje coś więcej niż tylko garść suchych dat i dokumentów sprzedażowych.

Jeśli system jest dobrze wdrożony a handlowcy odpowiednio przeszkoleni i zmotywowani do korzystania z niego. CRM z opcją rozbudowy potrafi bezboleśnie zbierać wszelkie pozyskane informacje o kliencie i relacjach z nim.

Nowo zatrudniony handlowiec szybko jest w stanie podjąć pracę poprzedniego przedstawiciela handlowego, wystarczy mu bowiem tylko przestudiowanie historii zaszłej pomiędzy firmą a kontrahentem. Prowadzone przy pomocy systemu crm transakcje handlowca są opisane szeregiem przydatnych informacji, jak przedmiot transakcji, ceny i warunki handlowe. Ponadto system CRM przypisuje takie informacje, jak treść dotyczących danej transakcji rozmów i spotkań, podłączyć wymieniane w jej ramach dokumenty, wskazuje osoby, z którymi prowadzone były dane fazy transakcji lub inne ustalenia.

Rozbudowa systemu CRM

Program CRM z opcją rozbudowy pozwala handlowcom rejestrować swoje wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany specjalny formularz, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał. Niektóre pola zawierają ikonę listy rozwijanej, po jej kliknięciu następuje wyświetlenie listy, z której należy wybrać potrzebną dla użytkownika opcję. W przypadku powrotu do domu należy zaznaczyć komunikat o tej samej treści poprzez kliknięcie na okienko obok.

Kontrola handlowców

Program CRM z opcją rozbudowy to aplikacja internetowa. W znaczący sposób wpływa ona na sposób pracy kierowników do których kompetencji należy kontrola handlowców w firmie. crm.net zapewnia pracownikom średniego szczebla elastyczne środowisko do wykonywania powierzonych im zadań, zarówno w biurze, w domu, jak i w terenie poprzez internet.Kontrola handlowców rozproszonych w różnych miejscach kraju czy za granicą przebiega sprawnie i efektywnie dzięki programowi internetowemu, który udostępnia pełne informacje o wszystkich czynnościach wykonanych przez handlowców działających w terenie.

Dostęp do programu jest przez całą dobę, a co za tym idzie kontrola handlowców, którzy przeprowadzają negocjacje z klientami, prowadzą rozmowy handlowe, odbywają wizyty może być wykonana już kilkanaście minut po zakończeniu wizyty jak i zarówno po powrocie z trasy w domu. Kontrola handlowców za pomocą programu crm.net to przede wszystkim badanie realizacji celów pojedynczych pracowników oraz danego regionu, rzetelna ocena ilości i efektów wizyt oraz ocena skuteczności sprzedaży.

Do innych, niezwykle ważnych aspektów działania programu należy ocena efektywności poszczególnych handlowców i ich klientów, przydzielanie zadań jednorazowych oraz akceptacja zmian w trasach handlowców. Kontrola handlowców opiera się także o otrzymywanie raportów dotyczących urlopów i zwolnień. Rozwiązanie oferowane przez SoftwareStudio to doskonałe rozwiązanie usprawniające pracę menadżerów i pośrednio całej firmy. System cechuje optymalizacja zadań i szybkość reakcji, a dzięki informacji udzielanej bezpośrednio po wykonanej pracy, kontrola handlowców staje się procesem w pełni efektywnym i wydajnym.

raportowanie handlowców program

CRM z opcją rozbudowy

Dzięki systemowi wspomagającemu zarządzanie relacjami z klientami crm w rękach firmy pozostaje coś więcej niż tylko garść suchych dat i dokumentów sprzedażowych. Jeśli system jest dobrze wdrożony a handlowcy odpowiednio przeszkoleni i zmotywowani do korzystania Więcej…
CRM, spotkanie w realizacji

Wizyty w trakcie realizacji

Wizyty zatwierdzone do realizacji zapisywane jest w rejestrze spotkań w trakcie realizacji. Zwyczajowo jest to lista spotkań na bieżący okres pracy przyjęty w firmie
CRM Handlowcy

Program zarządzania handlowcami

Planowanie sprzedaży Program zarządzania handlowcami Na etapie planowania nowego roku budżetowego może przekazywać pracodawcom swoje sugestie, przekonywać do najlepszych rozwiązań, opisywać sytuację na rynku i istniejące na nim ograniczenia oraz bariery. Na tym jego wpływ Więcej…
baza danych

Report Builder

Analizy i raporty wykonane za pomocą Excela lub Report Buildera pozwalają analizować dane w dowolny sposób oraz prezentować je za pomocą widoków, tabel, wykresów czy mierników.
ankiety

Wizyty anulowane

W życiu są sytuacje, gdy raz wprowadzona informacja traci ważność i użytkownik nie chce jej widzieć. Aplikacja CRM.net pozwala przekazywać dokumenty do rejestru dokumentów anulowanych
rozliczenie wizyt

Wizyty zrealizowane

Standardowym ostatnim rejestrem wizyt, w którym gromadzone są historyczne wizyty handlowca to rejestr nazwany wizyty ROZLICZONE

System CRM.net