W demonstracyjnej konfiguracji programu CRM.net uruchomienie dopisania kontrahenta można wykonać z poziomu:

  • kartoteki kontrahenta
  • pozycji menu (Grupa DOPISZ, pozycja Nowy kontrahent)
  • submenu kontrahentów ( dostępne w grupie KARTOTEKI, pozycja Kontrahenci)

Formularz składa się z dwóch zakładek:

  • Dane ewidencyjne
  • Dane uzupełniające

DANE EWIDENCYJNE

Zakładka zawiera pola do uzupełnienia podstawowych informacji kartoteki.

  • Aktywny – określa aktywność kartoteki
  • Handlowiec – pozwala na wybranie z listy handlowca firmy, który ma odpowiadać za kontakt z kontrahentem
  • Nazwa kontrahenta – Pełna nazwa kontrahenta
  • Nazwa skrócona – skrócona nazwa kontrahenta
  • Kod pocztowy – kod miejscowości w której znajduje się siedziba kontrahenta
  • Miejscowość – nazwa miejscowości w której znajduje się siedziba kontrahenta
  • Ulica – nazwa ulicy przy której mieści się siedziba kontrahenta
  • NIP – numer NIP kontrahenta
  • Kraj – parametr uzupełniany przez wybranie kraju w którym mieści się siedziba kontrahenta
  • Województwo – jednostka administracyjna w Polsce. Określa województwo w której mieści się kontrahent
  • Sposób wydania – parametr określający sposób wydania asortymentu dla kontrahenta
  • E-mail – kontakt e-mail na który mają być wysyłane wiadomości. Uzupełnienie spowoduje automatyczne uzupełnianie pola do podczas redagowania wiadomości

DANE UZUPEŁNIAJĄCE

  • Osoba kontaktowa – dane osoby kontaktowej po stronie kontrahenta
  • Telefon – telefon do osoby kontaktowej
  • Telefon komórkowy – telefon komórkowy osoby kontaktowej
  • Faks – numer faksu osoby kontaktowej
  • Analityka – numer identyfikacyjny
  • Uwagi – uwagi do danego kontrahenta
  • Strona www – strona www kontrahenta
Formularz dopisania kontrahenta CRM
Dopisanie kontrahenta CRM

Dodatkowymi informacjami które można dopisać do kontrahenta jest

  • Plan sprzedaży
  • Dane dodatkowe
  • Tagi
Aplikacje dla handlowców

CRM dla handlowca

Praca przedstawiciela handlowego związana zwykle jest z licznymi spotkaniami z klientami. W pracy tej niezbędnym narzędziem jest CRM dla handlowca. Oznacza to zwykle konieczność pracy w terenie. W przypadku branży FMCG spotkania z hurtowniami czy Więcej…
raportowanie handlowców program

CRM z opcją rozbudowy

Dzięki systemowi wspomagającemu zarządzanie relacjami z klientami crm w rękach firmy pozostaje coś więcej niż tylko garść suchych dat i dokumentów sprzedażowych. Jeśli system jest dobrze wdrożony a handlowcy odpowiednio przeszkoleni i zmotywowani do korzystania Więcej…
CRM, spotkanie w realizacji

Wizyty w trakcie realizacji

Wizyty zatwierdzone do realizacji zapisywane jest w rejestrze spotkań w trakcie realizacji. Zwyczajowo jest to lista spotkań na bieżący okres pracy przyjęty w firmie
Oprogramowanie do raportowania pracy handlowców

Oprogramowanie do raportowania pracy handlowców

Oprogramowanie do raportowania pracy handlowców przechowuje informacje dotyczące kontrahentów, towarów, dokumentów oraz raportów i planów wizyt. Dlatego w każdej chwili przedstawiciel handlowy ma dostęp do niezbędnych w jego pracy danych, takich jak adresy klientów, stan Więcej…

System CRM.net

  • wdrożenie systemu crm

    Dopisanie nowej wizyty

    Ewidencję w programie CRM.net można rozpocząć za pomocą modułu mobilnego lub w programie z pomocą transakcji dopisywania wizyty. Wprowadzona nowa wizyta domyślnie jest wprowadzana do rejestru Wizyty Planowane. Zarejestrowane wizyty można przenosić pomiędzy rejestrami zmieniając jej status realizacji.Status definiuje się z module administrator – skorowidz Inne / Statusy. Formularz rejestracji nowej wizyty handlowca składa się z
    Aplikacja dla handlowców CRM.net
  • powiadomienia e-mail

    Powiadomienia e-mail

    Handlowiec może korzystać z funkcjonalności wysyłania powiadomień, program CRM można dowolnie ustawić w zakresie wysyłania powiadomień e-mail. e-mail – zawartość Zawartość maila może być napisana w całości przez użytkownika lub uzupełniana przez edytowalne szablony domyślne, które są do jego dyspozycji. Ponadto handlowiec przed wysłaniem wiadomości e-mail może edytować treść. Rozwiązania od SoftwareStudio zapisują dane takie jak informacje o
    Ankiety CRM.net System do raportowania pracy handlowców
  • Oprogramowanie klasy CRM - spotkania

    Spotkania planowane

    Spotkania, które mają się odbyć zapisywane są bezpośrednio w programie. Takie działanie skutkuje umieszczeniem dokumentu w rejestrze oznaczonym jako wizyty PLANOWANE. Użytkownik wybierając pozycję menu PLANOWANE może wyświetlić wszystkie zapisane dokumenty ze statusem wizyty planowane. Polecenia w zestawieniu W zestawieniu dostępne są następujące polecenia: Dopisz – umożliwiający dopisanie nowej wizyty handlowcaEdycja – otwiera formularz edycji. Formularz ten jest identyczny
    Ankiety CRM.net