Dopisanie kontrahenta

W demonstracyjnej konfiguracji programu CRM.net uruchomienie dopisania kontrahenta można wykonać z poziomu:

  • kartoteki kontrahenta
  • pozycji menu (Grupa DOPISZ, pozycja Nowy kontrahent)
  • submenu kontrahentów ( dostępne w grupie KARTOTEKI, pozycja Kontrahenci)

Formularz składa się z dwóch zakładek:

  • Dane ewidencyjne
  • Dane uzupełniające

DANE EWIDENCYJNE

Zakładka zawiera pola do uzupełnienia podstawowych informacji kartoteki.

  • Aktywny – określa aktywność kartoteki
  • Handlowiec – pozwala na wybranie z listy handlowca firmy, który ma odpowiadać za kontakt z kontrahentem
  • Nazwa kontrahenta – Pełna nazwa kontrahenta
  • Nazwa skrócona – skrócona nazwa kontrahenta
  • Kod pocztowy – kod miejscowości w której znajduje się siedziba kontrahenta
  • Miejscowość – nazwa miejscowości w której znajduje się siedziba kontrahenta
  • Ulica – nazwa ulicy przy której mieści się siedziba kontrahenta
  • NIP – numer NIP kontrahenta
  • Kraj – parametr uzupełniany przez wybranie kraju w którym mieści się siedziba kontrahenta
  • Województwo – jednostka administracyjna w Polsce. Określa województwo w której mieści się kontrahent
  • Sposób wydania – parametr określający sposób wydania asortymentu dla kontrahenta
  • E-mail – kontakt e-mail na który mają być wysyłane wiadomości. Uzupełnienie spowoduje automatyczne uzupełnianie pola do podczas redagowania wiadomości

DANE UZUPEŁNIAJĄCE

  • Osoba kontaktowa – dane osoby kontaktowej po stronie kontrahenta
  • Telefon – telefon do osoby kontaktowej
  • Telefon komórkowy – telefon komórkowy osoby kontaktowej
  • Faks – numer faksu osoby kontaktowej
  • Analityka – numer identyfikacyjny
  • Uwagi – uwagi do danego kontrahenta
  • Strona www – strona www kontrahenta
Formularz dopisania kontrahenta CRM
Dopisanie kontrahenta CRM

Dodatkowymi informacjami które można dopisać do kontrahenta jest

  • Plan sprzedaży
  • Dane dodatkowe
  • Tagi

Dodaj komentarz