Dopisanie kontrahenta
W demonstracyjnej konfiguracji programu CRM.net uruchomienie dopisania kontrahenta można wykonać z poziomu:
- kartoteki kontrahenta
- pozycji menu (Grupa DOPISZ, pozycja Nowy kontrahent)
- submenu kontrahentów ( dostępne w grupie KARTOTEKI, pozycja Kontrahenci)
Formularz składa się z dwóch zakładek:
- Dane ewidencyjne
- Dane uzupełniające
DANE EWIDENCYJNE
Zakładka zawiera pola do uzupełnienia podstawowych informacji kartoteki.
- Aktywny – określa aktywność kartoteki
- Handlowiec – pozwala na wybranie z listy handlowca firmy, który ma odpowiadać za kontakt z kontrahentem
- Nazwa kontrahenta – Pełna nazwa kontrahenta
- Nazwa skrócona – skrócona nazwa kontrahenta
- Kod pocztowy – kod miejscowości w której znajduje się siedziba kontrahenta
- Miejscowość – nazwa miejscowości w której znajduje się siedziba kontrahenta
- Ulica – nazwa ulicy przy której mieści się siedziba kontrahenta
- NIP – numer NIP kontrahenta
- Kraj – parametr uzupełniany przez wybranie kraju w którym mieści się siedziba kontrahenta
- Województwo – jednostka administracyjna w Polsce. Określa województwo w której mieści się kontrahent
- Sposób wydania – parametr określający sposób wydania asortymentu dla kontrahenta
- E-mail – kontakt e-mail na który mają być wysyłane wiadomości. Uzupełnienie spowoduje automatyczne uzupełnianie pola do podczas redagowania wiadomości
DANE UZUPEŁNIAJĄCE
- Osoba kontaktowa – dane osoby kontaktowej po stronie kontrahenta
- Telefon – telefon do osoby kontaktowej
- Telefon komórkowy – telefon komórkowy osoby kontaktowej
- Faks – numer faksu osoby kontaktowej
- Analityka – numer identyfikacyjny
- Uwagi – uwagi do danego kontrahenta
- Strona www – strona www kontrahenta


Dodatkowymi informacjami które można dopisać do kontrahenta jest
- Plan sprzedaży
- Dane dodatkowe
- Tagi
System CRM.net
Dopisanie nowej wizyty
Ewidencję w programie CRM.net można rozpocząć za pomocą modułu mobilnego lub w programie z pomocą transakcji dopisywania wizyty. Wprowadzona nowa wizyta domyślnie jest wprowadzana do rejestru Wizyty Planowane. Zarejestrowane wizyty można przenosić pomiędzy rejestrami zmieniając jej status realizacji.Status definiuje się z module administrator – skorowidz Inne / Statusy. Formularz rejestracji nowej wizyty handlowca składa się z
CRM handlowcy Oprogramowanie CRM Program CRM Aplikacja dla handlowców CRM.netPowiadomienia e-mail
Handlowiec może korzystać z funkcjonalności wysyłania powiadomień, program CRM można dowolnie ustawić w zakresie wysyłania powiadomień e-mail. e-mail – zawartość Zawartość maila może być napisana w całości przez użytkownika lub uzupełniana przez edytowalne szablony domyślne, które są do jego dyspozycji. Ponadto handlowiec przed wysłaniem wiadomości e-mail może edytować treść. Rozwiązania od SoftwareStudio zapisują dane takie jak informacje o
CRM handlowiec Oprogramowanie CRM Ankiety CRM.net System do raportowania pracy handlowcówReport Builder
Analizy i raporty wykonane za pomocą Excela lub Report Buildera pozwalają analizować dane w dowolny sposób oraz prezentować je za pomocą widoków, tabel, wykresów czy mierników.
CRM oprogramowanie Oprogramowanie CRM raport PROGRAM System do raportowania pracy handlowców