Handlowiec ze poziomu swojego modułu ma dostęp wyłącznie do zarejestrowanych własnych wizyt, natomiast koordynator może przeglądać kalendarze dla wszystkich zarejestrowanych handlowców, dynamicznie włączając lub wyłączając ich z widoku kalendarza.

Kalendarze w programie CRM.net mają za zadanie przedstawić graficznie wizyty handlowców i ułatwić pracę. Podzielone zostały wg kategorii (statusów) na:

  • planowane wizyty w trakcie realizacji
  • wykonane
  • rozliczone
  • wszystkie wizyty razem

Kolory w kalendarzu odpowiadające poszczególnym handlowcom definiuje się z poziomu administratora przy zakładaniu listy użytkowników programu. Dane w kalendarzu mogą być prezentowane w kilku układach dowolnie zmienianych przez użytkownika:

  • widok jednego dnia;
  • widok tygodnia w układzie 5 dni roboczych;
  • pełen tydzień;
  • widok miesiąca;
  • agenda.

W trakcie pracy z kalendarzem można dowolnie zmieniać przedział czasowy. Wprowadzając zmiany dotyczące dat rozpoczęcia i zakończenia spotkania, statusu wizyty oraz zmieniając handlowca automatycznie zmieniane są dane w kalendarzach. Wprowadzając dane za dowolnie długi okres np. kilkudniowy automatycznie wprowadzamy taki zapis w kalendarzu przez dni zawarte w podanym przedziale.

Kalendarz spotkań handlowca

Kalendarz służy do przeglądania planów, dyspozycji itp. dla danego użytkownika. Kalendarz nie posiada funkcji edycji, dokonywania wpisów, zmian lub likwidacji zawartych w nim informacji. Podzielony jest na dwie zasadnicze części: panel lewy, wyświetlający dwa miesiące i panel prawy większy, który zawiera kilka opcji wyświetlania, wyboru opcji dokonuje się za pomocą kliknięcia na odpowiednią zakładkę w górnym pasku kalendarza.

Program CRM.net pozwala handlowcom rejestrować swoje wizyty u klientów.

Do tego celu przygotowany został specjalny formularz, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał.

Moduł kalendarzy

Kalendarze w programie mają za zadanie przedstawić graficznie wizyty handlowców i ułatwić im pracę, a osobie nadzorujące weryfikacją ich działań. Handlowiec ze poziomu swojego modułu ma dostęp wyłącznie do zarejestrowanych własnych wizyt, natomiast koordynator może przeglądać kalendarze dla wszystkich zarejestrowanych handlowców, dynamicznie włączając lub wyłączając ich z widoku kalendarza.

Konfiguracja modułu CRM

Z poziomu modułu administracyjnego StudioSystem można uruchomić moduł konfiguracji oprogramowania. jest to zaawansowane narzędzie pozwalające na projektowanie i zarządzanie sposobem działania platformy. Konfigurować można całość systemu (wszystkie parametry), ale ze względów praktycznych łatwiej jest konfigurować ustawienia per dana rola. Lista zdefiniowanych ról w systemie wyświetlana jest w postaci rozwijanego submenu. Konfiguracja modułu CRM obejmuje więc takie elementy i transakcje jak: budowanie menu, układ submenu, rejestry i zestawienia tabel, formularze dopisywania i edycji danych, raporty. Z przedstawione zakresu widać, że całość systemu CRM można dowolnie przeprojektować za pomocą modułu konfiguracji.

Zarządzanie handlowcami crm

Spotkania planowane

Spotkania, które mają się odbyć zapisywane są bezpośrednio w programie. Takie działanie skutkuje umieszczeniem dokumentu w rejestrze oznaczonym jako wizyty PLANOWANE. System CRM.net CRM dla handlowca Praca przedstawiciela handlowego związana zwykle jest z licznymi spotkaniami Więcej…
CRM, spotkanie w realizacji

Ankieta na dowolny temat

Moduł oprogramowania CRM pozwala na tworzenie ankiet na dowolny temat. Nowoczesne oprogramowanie do badania zadowolenia klientów, opinii pracowników, badań rynku i innych ankiet na dowolny temat. System CRM.net CRM dla handlowca Praca przedstawiciela handlowego związana Więcej…
ankiety

Ankiety w CRM.net

StudioSystem oferuje elastyczny mechanizm dowolnego projektowania ankiet za pomocą których można zbierać informacje na dowolny temat
ankiety

Publikacja ankiet

Zaprojektowane ankiety, aby mogły być wypełniane muszą zostać OPUBLIKOWANE, czyli udostępnione odpowiednim osobom.

System CRM.net

  • wdrożenie systemu crm

    CRM dla handlowca

    Praca przedstawiciela handlowego związana zwykle jest z licznymi spotkaniami z klientami. W pracy tej niezbędnym narzędziem jest CRM dla handlowca. Oznacza to zwykle konieczność pracy w terenie. W przypadku branży FMCG spotkania z hurtowniami czy sklepami są wręcz codziennością. Używanie telefonów z systemem Android lub Apple w połączeniu z nowoczesnymi aplikacjami CRM dla handlowca, są nieocenioną
    CRM z opcją rozbudowy Program do raportowania pracy handlowców
  • CRM - Kalendarze dzienne

    Kalendarze – widok

    Kalendarze wyświetlają dane zapisane w różnych ujęciach – widokach, w zależności od preferencji użytkownika. CRM.net za pomocą transakcji kalendarza daje możliwość przeglądania zapisów w kalendarzu w układzie: dziennymtygodniowymmiesięcznym Ankiety Aplikacja dla handlowców CRM SaaS CRM z opcją rozbudowy CRM.net Oprogramowanie do raportowania pracy handlowców PROGRAM Program do kontroli handlowców Program do raportowania pracy handlowców Raportowanie handlowców program System do raportowania pracy handlowców Wdrożenie systemu CRM Zarządzanie Program zarządzania handlowcami Planowanie sprzedaży
    CRM SaaS CRM.net
  • System CRM

    Wdrożenie systemu CRM

    Wdrożenie systemu CRM pozwala handlowcom rejestrować swoje wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany specjalny formularz, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał. Niektóre pola zawierają ikonę listy rozwijanej, po jej kliknięciu następuje wyświetlenie listy, z której należy wybrać potrzebną dla użytkownika opcję. To wszystko dzięki wdrożeniu systemu CRM. W przypadku
    Wdrożenie systemu CRM