Kontrahenci

Praca handlowców w dziale handlowym polega na stałym utrzymywaniu dobrych kontaktów z kontrahentami.

W programie CRM.net proponowane grupy kontrahentów to:

  • klientów (odbiorców),
  • potencjalnych klientów,
  • partnerów handlowych,
  • podwykonawców,
  • sieci partnerskie
  • inne dowolnie zdefiniowane grupy.
Kontrahenci CRM

Kartoteki klientów można podzielić wg dowolnej charakterystyki Administrator definiuje skorowidz podziału kontrahentów wg określonych w firmie kryteriów. 

Zaproponowany podział rozróżnia grupy:

  • POTENCJALNY KLIENT – lista firm z którymi mamy szanse nawiązać współpracę
  • ZATWIERDZONY NIEZWERYFIKOWANY – lista firm z którymi dział handlowy nawiązań kontakt, ale klient może kupować wyłącznie za gotówkę i przedpłatę, gdyż jego kondycja finansowa nie została zweryfikowana.
  • ZATWIERDZONY ZWERYFIKOWANY – lista firm, z którymi mamy zawarte umowy handlowe, określone warunki,
  • ZAUFANY KLIENT – lista najbardziej strategicznych klientów
  • PROBLEMY PŁATNICZE – rejestr klientów oznaczonych przez dział windykacji
  • NIEAKTYWNY – lista klientów z którymi zakończyliśmy współpracę.
Kartoteka potencjalnego klienta CRM

Dopisanie kontrahenta

Na potrzeby dopisania nowego kontrahenta w programie CRM.net dostępny jest specjalny formularz dopisania kontrahenta.

Kartoteka klienta

Każdy klient posiada własną, indywidualną kartotekę w której zapisywane są wszystkie informacje i zdarzenia związane z kontrahentem i spotkaniami. 

Podgląd

Handlowiec może podglądać szczegóły kartoteki klienta za pomocą transakcji podglądu szczegółów, gdzie domyślna konfiguracja zawiera kilka zakładek. 

Podgląd kontrahenta CRM

Historia

Każda zapisana wizyta skojarzona z klientem automatycznie tworzy historię zapisów. Zaznaczając wiersz w tabeli klientów możemy uruchomić historię

  • Spotkań
  • Zamówień sprzedaży
  • Sprzedaży
  • Zamówienia zakupów
Kontrahent historia CRM

Pozwoli to przeglądać jakie decyzje i operacje były przeprowadzane dla danego kontrahenta.

Crm dla przedstawiciela handlowego

CRM dla przedstawiciela handlowego

Handlowiec chce widzieć swoje postępy w pracy. Wyposażając go w odpowiednie narzędzie CRM dla przedstawiciela handlowego będziesz mógł zadbać o jego potrzeby. Możesz przy pomocy crm dla przedstawiciela handlowego usprawniać pracę logistyki. Oferowana aplikacja CRM.net działa także na telefonach z systemem Android czy Apple. Poza informacjami o procesie sprzedaży, klientach handlowiec …
Zarządzanie handlowcami crm

Spotkania planowane

Więcej informacji o spotkania planowane znajdziesz klikając na link. Bezpieczeństwo danych naszych klientów to nasz priorytet. Przykładowo standardem jest szyfrowanie danych za pomocą protokołów TLS. Spotkania, które mają się odbyć zapisywane są bezpośrednio w programie. Takie działanie skutkuje umieszczeniem dokumentu w rejestrze oznaczonym jako wizyty PLANOWANE. Użytkownik wybierając pozycję menu PLANOWANE może …
CRM, spotkanie w realizacji

Ankieta na dowolny temat

Decydując się na oprogramowanie CRM trzeba zrozumieć na czym polega filozofia CRM. Ważnym zadaniem jest zdefiniowanie potrzeb i problemów firmy. W tym celu wykorzystasz elastyczne narzędzie do zrobienia ankieta na dowolny temat. Konfiguracja, której celem jest dostosowanie systemu do kluczowych procesów Twojego przedsiębiorstwa. Czy zapoznałeś się z ankieta na dowolny …
ankiety

Ankiety w CRM.net

StudioSystem oferuje elastyczny mechanizm dowolnego projektowania ankiet za pomocą których można zbierać informacje na dowolny temat