Praca handlowców w dziale handlowym polega na stałym utrzymywaniu dobrych kontaktów z kontrahentami.

W programie CRM.net proponowane grupy kontrahentów to:

  • klientów (odbiorców),
  • potencjalnych klientów,
  • partnerów handlowych,
  • podwykonawców,
  • sieci partnerskie
  • inne dowolnie zdefiniowane grupy.
Kontrahenci CRM

Kartoteki klientów można podzielić wg dowolnej charakterystyki Administrator definiuje skorowidz podziału kontrahentów wg określonych w firmie kryteriów. 

Zaproponowany podział rozróżnia grupy:

  • POTENCJALNY KLIENT – lista firm z którymi mamy szanse nawiązać współpracę
  • ZATWIERDZONY NIEZWERYFIKOWANY – lista firm z którymi dział handlowy nawiązań kontakt, ale klient może kupować wyłącznie za gotówkę i przedpłatę, gdyż jego kondycja finansowa nie została zweryfikowana.
  • ZATWIERDZONY ZWERYFIKOWANY – lista firm, z którymi mamy zawarte umowy handlowe, określone warunki,
  • ZAUFANY KLIENT – lista najbardziej strategicznych klientów
  • PROBLEMY PŁATNICZE – rejestr klientów oznaczonych przez dział windykacji
  • NIEAKTYWNY – lista klientów z którymi zakończyliśmy współpracę.
Kartoteka potencjalnego klienta CRM

Dopisanie kontrahenta

Na potrzeby dopisania nowego kontrahenta w programie CRM.net dostępny jest specjalny formularz dopisania kontrahenta.

Kartoteka klienta

Każdy klient posiada własną, indywidualną kartotekę w której zapisywane są wszystkie informacje i zdarzenia związane z kontrahentem i spotkaniami. 

Podgląd

Handlowiec może podglądać szczegóły kartoteki klienta za pomocą transakcji podglądu szczegółów, gdzie domyślna konfiguracja zawiera kilka zakładek. 

Podgląd kontrahenta CRM

Historia

Każda zapisana wizyta skojarzona z klientem automatycznie tworzy historię zapisów. Zaznaczając wiersz w tabeli klientów możemy uruchomić historię

  • Spotkań
  • Zamówień sprzedaży
  • Sprzedaży
  • Zamówienia zakupów
Kontrahent historia CRM

Pozwoli to przeglądać jakie decyzje i operacje były przeprowadzane dla danego kontrahenta.

Zarządzanie handlowcami crm

Spotkania planowane

Spotkania jakie mają się odbyć jest zapisywane w programie. Takie działanie skutkuje umieszczeniem dokumentu w rejestrze oznaczonym jako wizyty PLANOWANE.

CRM, spotkanie w realizacji

Ankieta na dowolny temat

Moduł oprogramowania CRM pozwala na tworzenie ankiet na dowolny temat. Nowoczesne oprogramowanie do badania zadowolenia klientów, opinii pracowników, badań rynku i innych ankiet na dowolny temat.

ankiety

Ankiety w CRM.net

StudioSystem oferuje elastyczny mechanizm dowolnego projektowania ankiet za pomocą których można zbierać informacje na dowolny temat

ankiety

Publikacja ankiet

Zaprojektowane ankiety, aby mogły być wypełniane muszą zostać OPUBLIKOWANE, czyli udostępnione odpowiednim osobom.