Mobilny moduł CRM, dzięki niemu handlowcy będący w trasie mogą korzystać z systemu od SoftwareStudio za pomocą urządzeń przenośnych.

Udostępniamy aplikacje pracujące w rozdzielczości na telefony oraz tablety z Androidem.

https://play.google.com/store/apps/developer?id=SoftwareStudio+Sp.+z+o.o.

Mobilny CRM

Handlowiec ma do dyspozycji kilka transakcji za pomocą których może przeglądać planowane wizyt, wprowadzać notatki ze spotkać oraz wprowadzać zmiany. Moduł na urządzenia z systemem Android stanowi uzupełnienie aplikacji CRM działającej przez przeglądarkę internetową. Rozwiązania wykorzystuje WebService za pomocą którego wykonywane jest komunikacja z bazą danych, co zapewnia jedno wspólne repozytorium bazy wizyt handlowców.

Android CRM
Android CRM

Handlowcy będący w trasie mogą korzystać z modułu dostępnego na urządzenia mobilne. Aplikacja współpracuje z większością dostępnych na rynku smartfonów oraz tabletów.

Aplikacja CRM handlowiec na Android została zaprojektowana by działać z różnymi rozdzielczościami oraz rozmiarami ekranów.

Android CRM
Android CRM

Dzięki aplikacji handlowiec ma zawsze dostęp do najważniejszych informacji. Przeglądanie planowanych wizyt, prowadzenie na bieżąco notatek ze spotkań oraz modyfikowanie informacji o klientach – To wszystko jest dostępne bez potrzeby włączania komputera.

Moduł na Androida jest rozwinięciem aplikacji CRM.net, która działa w oknie przeglądarki internetowej. Dzięki wykorzystaniu WebSerwisu aplikacja komunikuje się z bazą danych co zapewnia integralność wszystkich informacji i ich aktualizację w czasie rzeczywistym.

Aplikacje dla handlowców

CRM dla handlowca

Praca przedstawiciela handlowego związana zwykle jest z licznymi spotkaniami z klientami. W pracy tej niezbędnym narzędziem jest CRM dla handlowca. Oznacza to zwykle konieczność pracy w terenie. W przypadku branży FMCG spotkania z hurtowniami czy sklepami są wręcz codziennością. Używanie telefonów z systemem Android lub Apple w połączeniu z nowoczesnymi…
raportowanie handlowców program

CRM z opcją rozbudowy

Dzięki systemowi wspomagającemu zarządzanie relacjami z klientami crm w rękach firmy pozostaje coś więcej niż tylko garść suchych dat i dokumentów sprzedażowych. Jeśli system jest dobrze wdrożony a handlowcy odpowiednio przeszkoleni i zmotywowani do korzystania z niego. CRM z opcją rozbudowy potrafi bezboleśnie zbierać wszelkie pozyskane informacje o kliencie i…
CRM, spotkanie w realizacji

Wizyty w trakcie realizacji

Wizyty zatwierdzone do realizacji zapisywane jest w rejestrze spotkań w trakcie realizacji. Zwyczajowo jest to lista spotkań na bieżący okres pracy przyjęty w firmie
wdrożenie systemu crm

Wdrożenie systemu CRM

Wdrożenie systemu CRM pozwala handlowcom rejestrować swoje wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany specjalny formularz, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał. Niektóre pola zawierają ikonę listy rozwijanej, po jej kliknięciu następuje wyświetlenie listy, z której należy wybrać potrzebną dla użytkownika opcję. To wszystko…