Wdrożenie systemu CRM pozwala handlowcom rejestrować swoje wizyty u klientów.

Do tego celu przygotowany specjalny formularz, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał. Niektóre pola zawierają ikonę listy rozwijanej, po jej kliknięciu następuje wyświetlenie listy, z której należy wybrać potrzebną dla użytkownika opcję. To wszystko dzięki wdrożeniu systemu CRM.

W przypadku powrotu do domu należy zaznaczyć komunikat o tej samej treści poprzez kliknięcie na okienko obok. Baza wizyt jest zbiorem wszystkich wprowadzonych wizyt i służy do filtrowania ważnych dla użytkownika elementów. Dodatkowo nad tabelą znajdują się ikony funkcyjne, które umożliwiają wprowadzenie nowej wizyty, jej edycję, usunięcie i generowanie delegacji. Użytkownik może dokonywać zmian w bazie wizyt ( np. usunąć wizytę, zmienić dane w wybranej wizycie), ale tylko w bieżącym tygodniu pracy i tylko w ramach swoich wizyt.

Aby odbiór informacji był dla użytkownika bardziej czytelny zostały użyte kolory: dzień urlopowy kolor czerwony; dzień biurowy – kolor niebieski powrót do domu – kolor zielony. Wdrożenie systemu CRM pozwala na dowolną zmianę ustawień tych parametrów.

Kalendarz służy do przeglądania planów, dyspozycji itp. dla danego użytkownika. Kalendarz nie posiada funkcji edycji, dokonywania wpisów, zmian lub likwidacji zawartych w nim informacji. Podzielony jest na dwie zasadnicze części: panel lewy, wyświetlający dwa miesiące i panel prawy większy, który zawiera kilka opcji wyświetlania, wyboru opcji dokonuje się za pomocą kliknięcia na odpowiednią zakładkę w górnym pasku kalendarza.

Aplikacja mobilna dla handlowców

Aplikacja mobilna dla handlowców pozwala handlowcom rejestrować swoje wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany został specjalny formularz – aplikacja dla handlowców, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał. CRM dla handlowca przeznaczony jest do rejestrowania spotkań z klientami. Do tego celu przygotowany został specjalny formularz – aplikacja dla handlowców, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał.

Integracja CRM

SoftwareSrudio w ramach systemu crm oferuje integrację z programem ERP w zakresie wspólnej bazy kartotek kontrahentów i pracowników, oznaczeń MPK. Ponadto istnieje możliwość przekazywania danych o wynagrodzeniach do list płac pracowników, których ewidencja prowadzona jest z module crm.net.

CRM, spotkanie w realizacji

Wizyty w trakcie realizacji

Wizyty zatwierdzone do realizacji zapisywane jest w rejestrze spotkań w trakcie realizacji. Zwyczajowo jest to lista spotkań na bieżący okres pracy przyjęty w firmie
wdrożenie systemu crm

Wdrożenie systemu CRM

Wdrożenie systemu CRM pozwala handlowcom rejestrować swoje wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany specjalny formularz, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał. Niektóre pola zawierają ikonę listy rozwijanej, po Więcej…
CRM Handlowcy

Program zarządzania handlowcami

Planowanie sprzedaży Program zarządzania handlowcami Na etapie planowania nowego roku budżetowego może przekazywać pracodawcom swoje sugestie, przekonywać do najlepszych rozwiązań, opisywać sytuację na rynku i istniejące na nim ograniczenia oraz bariery. Na tym jego wpływ Więcej…
baza danych

Report Builder

Analizy i raporty wykonane za pomocą Excela lub Report Buildera pozwalają analizować dane w dowolny sposób oraz prezentować je za pomocą widoków, tabel, wykresów czy mierników.

System CRM.net

  • System CRM

    CRM z opcją rozbudowy

    Dzięki systemowi wspomagającemu zarządzanie relacjami z klientami crm w rękach firmy pozostaje coś więcej niż tylko garść suchych dat i dokumentów sprzedażowych. Jeśli system jest dobrze wdrożony a handlowcy odpowiednio przeszkoleni i zmotywowani do korzystania z niego. CRM z opcją rozbudowy potrafi bezboleśnie zbierać wszelkie pozyskane informacje o kliencie i relacjach z nim. Nowo zatrudniony
    CRM z opcją rozbudowy
  • System CRM

    Kalendarze

    Handlowiec ze poziomu swojego modułu ma dostęp wyłącznie do zarejestrowanych własnych wizyt, natomiast koordynator może przeglądać kalendarze dla wszystkich zarejestrowanych handlowców, dynamicznie włączając lub wyłączając ich z widoku kalendarza. Kalendarze w programie CRM.net mają za zadanie przedstawić graficznie wizyty handlowców i ułatwić pracę. Podzielone zostały wg kategorii (statusów) na: planowane wizyty w trakcie realizacjiwykonanerozliczonewszystkie wizyty razem Kolory w
    Aplikacja dla handlowców PROGRAM
  • System CRM

    Wizyty handlowców

    Nad tabelą z listą wizyt handlowców znajdują się ikony funkcyjne, które umożliwiają wprowadzenie nowej wizyty, jej edycję, usunięcie i generowanie delegacji. Użytkownik może dokonywać zmian w bazie wizyt ( np. usunąć wizytę, zmienić dane w wybranej wizycie), ale tylko w bieżącym tygodniu pracy i tylko w ramach swoich wizyt. Aby odbiór informacji był dla użytkownika
    Aplikacja dla handlowców System do raportowania pracy handlowców